Administrativ kollega med flair for mennesker

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at gøre en ekstra forskel for børn og voksne med særlige behov? Er du en administrativ blæksprutte? Er du empatisk, en holdspiller samt har forstand på økonomistyringssystemer? Hvis du kan nikke anerkendende til disse spørgsmål, så er du måske vores nye kollega.

Aabentoft er en spændende virksomhed med dygtige og motiverede kollegaer, der sætter en ære i at yde en ekstra og kvalitetsbevidst service, og hvor alle samarbejder for at gøre en forskel for børn og voksne med funktionsnedsættelser. 

Aabentoft servicerer og supporterer hjælpemidler til handicapbranchen, og er den markedsledende servicepartner indenfor el– og manuelle kørestole. Vi søger en administrativ kollega, til vores administrationsteam, der kan være med til at varetage de daglige administrative opgaver.

Om stillingen:

Du bliver en del af et team med dygtige kollegaer, der lægger en ære i kvalitetsbevidst arbejde, hvor dit job primært vil bestå af ordrehåndtering fra oprettelse til fakturering, kreditor/lager samt tage imod henvendelser på telefon og mail. Du får base i vores hovedafdeling i Hornslet. Du vil indgå i vores administrationsteam, hvor samarbejde og fleksibilitet er nøgleord.

Vi forventer at:

  • Du er selvstændig
  • Du er fleksibel
  • Du er serviceminded
  • Du kan have mange bolde i luften
  • Du er kontoruddannet
  • Du har gode IT-kundskaber, herunder økonomi- og ERP-systemer
  • Du har erfaring med C5, Microsoft Business Central eller lignende systemer
  • Du har erfaring indenfor daglig administration
  • Du vil være med til at leve op til vores målsætning; at gøre en forskel

Stillingen består primært af:

  • Bogføring af kreditor/lager
  • Oprettelse af serviceopgaver og webordrer
  • Fakturering af serviceopgaver og webordrer
  • Pakning og forsendelse af webordrer
  • Tage imod kundehenvendelser på telefon og mail
  • At give en hjælpende hånd hvor det er nødvendigt

Vi søger:

En positiv, selvstændig og ansvarsfuld kollega, der er venlig og serviceminded overfor kunder. Du trives i et økonomistyringssystem, og du er omstillingsparat hvis dagens opgaver ændres. Du er ærlig og loyal.

Du har god forståelse for ERP-systemer, herunder har erfaring indenfor bogføring og fakturering, da du kommer til at sidde med kreditor/lager samt udfyldelse af fakturaer på baggrund af de udfyldte serviceopgaver.

Vores administrationsteam er de første der tager imod kundehenvendelser, så det er vigtigt at du er smilende i en telefon, samt kan pause en opgave imens.

Du er ansvarsfuld, struktureret, efterlader et professionelt og positivt indtryk hos vores kunder og samarbejdspartnere, der lever op til Aabentofts positive renommé.

Vi tilbyder:

En sund arbejdsplads med gode kollegaer og sparring på tværs af fagligheder. Du bliver en del af et godt team, hvor du vil blive set og hørt.

Aabentoft er en mellemstor virksomhed med korte kommandoveje. Vi servicerer og supporterer hjælpemidler til handicapbranchen, og er den markedsledende servicepartner indenfor el– og manuelle kørestole. Du bliver en del af vores administrationsteam, hvor vi løfter opgaver selvstændigt og i samarbejde på tværs af hele organisationen.

Din base vil være i vores hovedafdeling i Hornslet, hvor kontoret er åbent mandag-torsdag 8-16, fredag 8-15:30.  Vi tilbyder en fastansættelse, med fast løn, på 25 til 37 timer om ugen. Vi er åbne overfor både deltid og fuldtid, så længe at det er en 5-dags arbejdsuge.

Tiltrædelsesdato er hurtigst muligt, så tøv ikke med at sende en ansøgning. Ved spørgsmål kan du henvende dig til Martin Thorup eller Marlene Rasmussen. Din ansøgning skal sendes til marlene@aabentoft.dk senest d. 31.10.2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

A/S AABENTOFT, Løgtenvej, 8541 Skødstrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924079

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet