BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med administrative kontoropgaver, bogholderi eller kunne du godt tænke dig at blive vores nye kontorelev og lære det hele fra bunden?
Vi søger en ny kollega til vores kontor. Her vil du komme til at indgå i vores team af engagerede kolleager i et velfungerende hold på 10 personer.
Vi er en virksomhed i vækst, som beskæftiger sig med opbygning og renovering af butikker, restauranter og andre B2B kunder i hele Norden.
Teamet på kontoret har ansvaret for at alt kører som det skal for vores montører på byggepladserne, derfor vil du være i daglig dialog med leverandører, montører og ledelse.
Opgaver
- Fakturering
- Bookning af underleverandører
- Personale administration
- Søgning af arbejdstilladelser og ID-kort i udlandet.
- Ad hoc opgaver
Kvalifikationer
- Arbejder struktureret og målrettet
- Har erfaring med fakturering og bogholderi.
- Engelsktalende og -skrivende
- Omstillingsparat, da vi arbejder med meget korte deadlines.
- Har kørekort.
Vi tilbyder
At komme med på vækstrejsen i en spændende virksomhed med et rigtig godt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi har altid været i positiv forretningsudvikling, der derfor giver nye muligheder og opgaver for den enkelte i virksomheden.
Vi er rigtig gode til at hjælpe hinanden, hvor teamspirit er nøgleordet i virksomheden.
Lige nu ligger vores base i henholdsvis Trustrup og Aarhus N, men i efteråret flytter vi til nye flotte kontorfaciliteter centralt i Hornslet.
Løn efter kvalifikationer.
Interesseret?
Send en ansøgning til job@shopfitters.dk
Tiltrædelse hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Syddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Shopfitters Denmark ApS, Århusvej, 8570 Trustrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: job@shopfitters.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836141